Megvetted, de mégis mást választanál?
Semmi gond, a Hello Smart 30 napot biztosít a számodra, hogy ha esetleg meggondoltad magad, a még használatba nem vett terméket számlával visszaküld hozzánk.*
A megvásárolt és részünkre visszaküldött vagy -hozott terméket becseréljük bármely más termékre kínálatunkból
A termékcsere szolgáltatás feltétele, hogy a termék sértetlen, hibátlan, eredeti állapotban az összes tartozékával együtt, eredeti csomagolásban, valamint a vásárlást igazoló az eredeti számlával juttasd vissza részünkre. Bontott csomagolású, használt, sérült terméket nem áll módunkban cserélni, ahogy olyan terméket sem, melyről hiányzik a hologramos, “smart” feliratú matrica; a gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.
A cseréhez visszaküldési űrlapot kell kitöltened, ennek hiányában a kollégák nem tudják feldolgozni a csomagodat.
Postai visszaküldés esetén a visszárut a (Reakció-D Kft) 1137 Budapest, Radnóti Miklós u. 21/B címre tudod feladni!
Személyesen is vissza tudod juttatni a készüléket ugyanerre a címre, azonban az azonnali csere nem lehetséges, legkorábban másnap tudjuk csak kiadni (vagy GLS-sel kiküldeni – 990 Ft) a csereterméket. Akár aznap, akár másnap, nagyon szívesen segítünk amúgy megtalálni a megfelelő terméket, ha bizonytalan lennél.
A 30 napos termékcsere szolgáltatásunktól függetlenül, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően biztosítjuk a vásárlástól való elállás jogát a rendeletben meghatározott feltételeknek megfelelően. A 14 napos vásárlástól való elállás jogáról és módjáról az Pénz visszafizetési garancia menüpontban vagy a 14 napos pénz visszafizetési garancia oldalakon tájékozódhatsz.
* A fogyasztói elállási jogra vonatkozó feltételrendszer a Hello Smart termékcsere szolgáltatására semmilyen formában nem alkalmazhatóak, a termékcsere feltételei külön szabályozottak.