1. Általános

Az oldalunk forgalomba hozott összes termékre a hatályos törvényeknek, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő szavatosság és jótállás vonatkozik, mindegyik új és használatlan formában kerül kiszállításra.

Partnereinkkel közösen mindent megteszünk azért, hogy az általunk forgalmazott termékek a legmagasabb színvonalon és minőségben, tartós és hibátlan üzemben működjenek tulajdonosaiknál. Az alábbiakban megpróbálunk segítséget nyújtani, hiszen a legtöbb esetben a hibát egyszerűen, akár saját magunk is ki tudjuk javítani, időt és idegeskedést takarítva meg magunknak, nem beszélve telefonálásról, levelezésről, indokolatlan (és ezért költségekkel járó) szervizelésről.

Garanciális probléma bejelentése:

Garanciális visszaküldési űrlap kitöltése

 

Miután a garanciális űrlapra kitöltésre került, utána tudod visszaküldeni vagy -hozni a 1132 Budapest, XIII. kerület Visegrádi utca 19. címre, HelloMe Trade Kft. vagy HelloSmart névre címezve. Visszaküldés esetén választhatod a postát, bármelyik futárszolgálatot.

A Szerviz 14 napon belül bevizsgálja a terméket. Amennyiben 30 napon túl jelentkezett a hiba, másik típusú termékre cserélni csak indokolt esetben van mód, ezt minden esetben egyedileg bírálja el a Szerviz.

 

2. Általános hibák és megoldásuk

Nincs töltő a dobozban:
– Vannak olyan készülékek, melyeknek a moduljába van beépítve a töltő és a szíját lehúzva lehet tölteni, plusz kábel nélkül.

Nem tölt:
– Várj 10-12 percet, néha kell ennyi idő, míg megjelenik a töltés jele.
– Vannak trükkös darabok, amit kétféleképpen is töltőre lehet tenni, érdemes ebben az esetben fordítani rajta egyet.
– Okosóráknál előfordul, hogy külön, a dobozban van az aksi, vagy a töltőnyílást fedő szilikon nincs rendesen félrehúzva és az akadályozza a töltőt.

Nem csatlakozik:
– A leggyakoribb hiba #1: a megfelelő alkalmazást minden esetben megtalálhatod a készülék dobozában lévő, idegennyelvű használati útmutatón, a legtöbbször a QR kód mellett kiírva is megtalálod..
– A leggyakoribb hiba #2: amikor a telefon Bluetooth (továbbiakban BT) bekapcsolásra kerül, a telefon felkínálja az elérhető eszközök listáját, és vannak, akik lelkesen egyből rákattintanak a karkötőjük nevére, aztán bosszankodnak, hogy nem tudja a készülék azokat a funkciókat, amiket leírtunk.
Ezt úgy orvosolhatod, ha beleestél a hibába, hogy törlöd a telefon BT mentett kapcsolatai közül az eszközt, telefon újraindít, készülék resetelése (ha tudja ezt a funkciót). Aztán kezdődhet a szakszerű párosítás:
– Alkalmazást letöltöd. Bekapcsolod a GPS-t/helyadatokat, majd a BT-t (ignorálod a felugró ablakot) és elindítod az alkalmazást, ott pedig megkeresed azt a menüpontot, aminél az szerepel, hogy “link your bracelet”, “search the device”, “eszköz csatlakoztatása”  vagy hasonló és rákattintasz. Ha a készüléken megjelenik a pontos idő, siker! ?
-Telefonhívást kezelni tudó eszközöknél utána még van egyetlen lépés: a telefon BT menüjébe lépve, keresd meg és csatlakoztasd a készüléked, mint multimédiás eszközt!

Csatlakozott, szinkronizálja az adatokat, de nem jelez hívást/SMS-t/alkalmazást:
– Be van kapcsolva a Bluetooth? Mert csak akkor mutatja a fentieket.
– Lehetséges, hogy a telefonod menüjében nem engedélyezted az adott alkalmazástól érkező értesítéseket. (Értesítések menüpontban)

Számos problémát megold, hát zárjuk ki ezt is:
– Indítsd újra a készüléket (ha van ilyen opció benne), vagy reseteld az alkalmazáson keresztül!
– Indítsd újra a mobilodat!
– Telepítsd újra az alkalmazást, vagy nézd meg, nem frissítették e időközben!

3. Garanciális jogok

A HelloSmart az általa értékesített és kiszállított termékekre kellékszavatosságot, termékszavatosságot és jogszabályon alapuló jótállást vállal az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak és az alább kifejtettek szerint. Ezen túlmenően a termékek a gyártó által kiállított garanciával is rendelkeznek, így ezen jótállási igényedet az általunk kiállított számlával tudod érvényesíteni. A gyári garancia minden vásárlónkat (fogyasztókat és vállalkozásokat) egyaránt megilleti minden termék esetében, azonban az e körben tett korlátozások semmilyen módon nem korlátozzák a kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási igényeid érvényesítését!

4. Gyári garancia (6 hónap teljes körű termékgarancia)

Garancia érvényesítési igényedet a vásárolt termékhez mellékelt számlával vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett számlát nem áll módunkban pótolni. A számlán történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

Garanciális ügyintézéssel és igényeddel kapcsolatban kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken egyikén.

Mire nem érvényes a garancia?

  • Helytelen szállítás, tárolás
  • Erőszakos külső behatás, sérülés
  • IP védettségnek nem megfelelő használat
  • Túlfeszültség okozta rongálódás
  • Szakszerűtlen kezelés
  • Nedves környezetben való tárolás
  • Külső javítás, bővítés, átalakítás
  • Természetes elhasználódás

Mi tartozik bele a garanciális cserébe a Hello Smart okosórák, okoskarkötők és kiegészítőik esetén?

A többi termékéhez hasonlóan a HelloSmart ellenőrizni fogja a cserére visszaküldött, -vitt, sérült vagy meghibásodott készülékeket.

Hogy mi tartozik bele a garanciális cserébe vagy a díjmentes javításba?

Az órák sérülései esetén

Garanciálisan az alábbi problémák esetén cseréli (vagy javítjuk) csak HelloSmart készülékek esetében:

  • szennyeződés a kijelző üvege mögött vagy pixelhiba;
  • a hátlap sérülései – de csak ha nincs nyoma feszegetésnek;
  • kicsapódott nedvesség a pulzusmérő lencséi mögött.

A garancián túli javítás az alábbi esetekben lehetséges, tehát ezekben az esetekben a javításnak meghatározott díja van:

  • a digitális korona gomb közepén a betét törött vagy hiányzik;
  • extrém mértékben karcos vagy kopott, vagy átlyukadt gombok;
  • repedések vagy szilánkos törések az óra üvegén (beleértve azok is, amelyek az óra belső részét is szabaddá teszik);
  • a hátlapi érzékelő szándékos feszegetése vagy az óraház sérülése;
  • meghajlott vagy szétnyílt óraház (például felfújódott akku miatt);
  • hiányzó vagy eltávolított szíj rögzítő gomb/mechanizmus;
  • a hátlap repedései

Garanciavesztéssel járó sérülések az alábbiak, ezeket a HelloSmart nem javítja:

  • szétszedett eszköz vagy hiányzó alkatrészek;
  • katasztrofális sérülés (darabokra tört vagy szándékosan megrongált készülékek);
A szíjak sérülései

Mint minden szíj, így az általunk forgalmazott órák szíjai esetén sincs garancia arra, hogy a bőr szíj nem nyúlik/hajlik meg kissé a csatnál, vagy hogy a sport szíj nem kopik-e fényesre, vagy fakul meg, illetve elszakad, eltörik (ami nem gyártási hibából ered). Ezek az idő során előreláthatóan bekövetkezhetnek, és így nem minősülnek garanciális hibának.

Szintén nem garanciális probléma, ha a bőrünk zsírossága vagy krémek, kozmetikai szerek lerakódik a bőr szíjon, ezzel elszíneződést vagy szemmel látható lerakódást eredményezve.

A fém szíjak esetén pedig a karcolódás és kopás szintén kívül esik a garanciális feltételeken.

Felhívjuk a figyelmed, hogy a fenti garanciális feltételek kizárólag a gyári garanciára vonatkoznak. A HelloSmart ettől függetlenül biztosítja a számodra a téged jogszabálynál fogva megillető kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási jogokat az alábbiak szerint.

A kibontott, illetve felhelyezett fóliákra nem terjed ki a garancia.

Amennyiben a termék koszosan, illetve zsírosan vagy kifogásolható tisztasági állapotban érkezik vissza a szervizünkbe, akkor a kollégáknak nem áll módukban a visszárut feldolgozni az egyéb betegségek vagy vírusos fertőzések elkerülésének érdekében. Ez esetben fel fogják venni Önnel a kapcsolatot. Megértésüket köszönjük.

 

Fontos információk a személyes termékvisszavétellel kapcsolatban:
• A helyszínen azonnali pénzvisszafizetést és azonnali szervizelést nem tudunk biztosítani.
• A termékeket minden esetben a szervizünknek ki kell vizsgálni.
• A szervizünk nem a személyes átvételi ponton található, ezért leghamarabb 2-3 napon belül lehet elvinni a már elkészült terméket.
• A termékek árát készpénzben nem áll módunkban visszaadni, csak abban az esetben, ha személyes vásárláskor/átvételkor készpénzzel történt a fizetés. Ebben az esetben csak és kizárólag a szerviz elbírálása után van lehetőség készpénzes visszafizetésre
• Amennyiben bankkártyával történt a fizetés vagy GLS kiszállítással, akkor csak az Ön által megadott bankszámlaszámra tudjuk visszautalni az összeget, készpénzes visszafizetés nem lehetséges.
 
 
A termék személyesen történő átadásának menete:
Hozza vissza boltunkba az adott terméket, amit a helyszínen lehetőség van díjmentesen leadni. 
 
Amire szükség van, hogy a visszaküldés érvényes legyen: 
• a termékhez kapott számla, 
• kitöltött visszaküldési űrlap vagy ha már online kitöltötte akkor a visszaküldési űrlap sorszáma. 
• elállás esetén bankszámlaszám
 
A helyszínen lehetőség van a visszaküldési űrlap kitöltésére. A dokumentumok kitöltése után a terméket egy szállításra alkalmas dobozba kell helyezni amit kollégáink biztosítanak. 
 
Kizárólag a fent említett kritériumok teljesítésével tudjuk átvenni a csomagot, bármely feltétel hiányában a visszaküldésre szánt csomag átvételét megtagadjuk. 

 

5. Kellékszavatosság

Hibás teljesítésünk esetén a HelloSmart-tal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztó az átvétel időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit hibás teljesítés esetén. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztó már nem tudja érvényesíteni.

Nem fogyasztói szerződés esetében Ön az átvétel időpontjától számított egy éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárlóink – választásuk szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetnek: Kérhetnek kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az általuk választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a vásárló nem kérhette (mivel azt nem tudtuk vállalni vagy annak megfelelően nem tudtunk eleget tenni), úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak azonban nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttéréssel okozott költséget azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a HelloSmart adott okot.

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül közölni. A fogyasztó által felfedezett hiba késedelem nélkül közöltnek minősül, amennyiben azt a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közli. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

A vásárló közvetlenül a HelloSmart-tal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt) követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A HelloSmart csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a HelloSmart nem köteles a vásárló kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

6. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a fogyasztó – választása szerint – az 5. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A vásárló a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő a fentiek közül egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

7. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. Tájékoztatjuk, hogy a rendelet értelmében a jelen pont szerinti jótállás a HelloSmart minden 10.000 Ft eladási ár feletti információtechnikai készülék termékeire kiterjed.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a fogyasztónak történő átadásának a napja.

A HelloSmart jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a vásárló kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a vásárlót a jótállásból fakadó jogok az előző pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül is megilletik.

8. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a vásárló az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: HelloMe Trade Kft.
Postai cím: 1132 Budapest, XIII. kerület Visegrádi utca 19.
Telefonszám: +36 20 481 1386
E-mail: hellometradekft@gmail.com