Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok rendelni?

A kiválasztott terméket helyezd a kosárba a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával, majd a bevásárló ikonra kattintva eljutsz a pénztár oldalra. Itt add meg számlázási és szállítási adataid és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után kattints a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.
A rendelés menetéről itt olvashatsz bővebben: https://hellosmart.hu/rendeles-menete

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Megrendelés leadásakor 4 fizetési opció közül választhatsz:

  • Utánvételes fizetés
    Közvetlenül a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával
  • Banki átutalás
    Közvetlenül bankszámlánkra is utalhatod megrendelés összegét. A megjegyzés rovatban mindenképpen add meg a megrendelés számát (pl. #12345). Csak az utalás sikeres beérkezése után adjuk át megrendelést futárszolgálatunknak.
  • Bankkártyás fizetés
    Biztonságos bankkártyás fizetési megoldásunkat a K&H Bank fizetési rendszere nyújtja Vásárlóinknak. A bankkártyás fizetésről bővebben itt tudsz tájékozódni.
  • PayPal
    Fizethet PayPal fiókon keresztül is, vagy bankkártyával (VISA, Maestro, MasterCard stb.) is, amennyiben saját PayPal fiókjában regisztráltad bankkártyáját.

A fizetési feltételekről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/fizetesi-opciok/

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

GLS futárszolgálattal küldjük termékeinket, így választhatsz a házhoz és a GLS csomagpont szállítás között.
Személyes átvételre a 13. kerületben van lehetőség: Radnóti Miklós u. 21/B
A szállítási feltételekről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/szallitas

Utánvétes fizetéssel tudok rendelni?

A futárnál és az üzletben is van lehetőség mind készpénzes, mind bankkártyás fizetésre.

A termék, amit szeretnék nincs készleten. Mi a teendőm?

Sajnos várni. Viszont, ha felirakozol a termékértesítőre a termék adatlapján, akkor amint készletre kerül, kapsz róla értesítést!

Rosszul adtam meg az számlázási adataimat. Mi a teendőm?

Szólj minél hamarabb, mert elég gyorsak vagyunk rendelésfeldolgozás terén. 🙂 E-mailben az info@hellosmart.hu címen, de mindenképp írd meg a rendelésszámodat (pl. #12345), hogy tudjuk azonosítani a rendelést!

A termékek ára tartalmazza az ÁFÁ-t?

Igen, webshopunkban a feltüntetett árak bruttó árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, de van néhány előnye.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyi idő a kiszállítás?

A kiszállítási idő 1-2 munkanap, gyakran már a rendelést követő napon megérkezik a csomag. Ha ettől eltér a várható kiszállítási idő, mindenképpen értesítünk email-ben vagy telefonon.
24/7 Expressz Futár esetén 24 órán belül.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Csomagpontra 990 Ft, míg ha házhoz szállítást választottál, akkor 1290 Ft, amennyiben utánvétes fizetési módot választottál, annak kezelési költsége 200 Ft.

Hogyan és mikor történik a kiszállítás?

A kézbesítés várható idejéről e-mail-t és SMS-t is fogsz kapni a GLS-től a szállítást megelőző napon, illetve aznap reggel.A futár két egymást követő nap kísérli meg kiszállítani a csomagot, 8:00-17:00 között.

Lehetséges a számlázási címtől eltérő címet megadni?

Igen, ezt a rendelés leadásakor tudod megadni a „Szállítás másik címre” opciónál. Ha hibás címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd, haladéktalanul értesíts minket az info@hellosmart.hu email címen.

Rosszul adtam meg a szállításhoz szükséges adataimat. Mi a teendőm?

A rendelések feldolgozási ideje 24 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az info@hellosmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).

Már leadtam rendelésem, de módosítani szeretném szállítási címet. Mi a teendőm?

A rendelések feldolgozási ideje 12 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az info@hellosmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).

Értesít a futár kiszállításkor?

Igen, SMS-t kap a kézbesítés várható időpontjáról, ill. ha a futár nem találja Önt a címen a megadott telefonszámon keresi Önt.

Van csomagkövetés?

Igen, ezt email-ben küldjük meg Önnek a rendelés kiszállításának megkezdésekor, melyet a GLS oldalain követhet nyomon:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendőm?

Másnap a futár újra kézbesíteni a csomagot – összesen kétszeri próbálkozást tesz a csomag kézbesítésére.

Lehet későbbi kiszállítást kérni?

Igen, kérjük, hogy a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” rovatba írja be a dátumot, amikor át szeretné venni a csomagot.

Át tudom venni üzletben a megrendelésemet?

Persze! A 13. kerületben van a boltunk: Radnóti Miklós u. 21/B (pincehelyiség és sajnos nem akadálymentesített)

Rendeléskor „Átvétel üzletben” opciót jelöltem meg. Mi a teendőm?

Visszaigazoló email-ben jelezzük, hogy elkezdtük feldolgozni a rendelést és SMS-ben, amikor jöhetsz érte.

Van csomagbiztosítás?

Igen, van, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Van csomagolási díj?

Nincs, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Lehetséges postai kézbesítés?

Postai szállításra és kézbesítésre nincs lehetőség.

Hétvégén is van kiszállítás?

A kiszállítás csak hétköznapokon 08-17:00 óra között történik.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Milyen alkalmazást használjak?

Minden csomaghoz mellékelünk alkalmazáskártyát névvel, QR-kóddal – ha ez valahogy kimarad, érdemes fellapozni a termék dobozában található használatit, mert a QR-kód mellett feltüntetik ott is az alkalmazás nevét.
Felhívjuk figyelmét, hogy mivel az adott alkalmazásokat nem mi fejlesztettük és készítettük, így azok működését nem tudjuk garantálni az adott készüléken – csak termékeinkre tudunk garanciát és szavatosságot vállalni. Amennyiben gondja van az alkalmazással, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a fejlesztővel.

Az okosóra használható alkalmazás nélkül?

Természetesen használható alkalmazás összekapcsolása nélkül is, számos funkció működik alkalmazás nélkül is (fényképező, naptár, számológép, lépésszámláló, alvásmonitor, dátum/idő stb.), de számos funkció (értesítések, hívás, SMS stb.) nem működik, így nem ajánljuk, hogy alkalmazás összekapcsolása nélkül használja.
iOS platform esetén nincs alkalmazás, ebben az esetben bluetooth kapcsolaton keresztül tud kapcsolatot létrehozni az okosóra és telefonja között.

Az okoskarkötő használható alkalmazás nélkül?

Használható, de egyáltalán nem ajánljuk. Amennyiben pulzus-, vérnyomás- és véroxigénszint mérésre alkalmas okoskarkötőt vásárolt kérjük, hogy a termékhez kapcsolódó alkalmazást feltétlenül töltse le, párosítsa az okoskakötőt telefonjával, ill. adatait feltétlenül adja meg az alkalmazásban (nem, kor, testsúly, magasság), mert a készülék optikai szenzorai csak így tudnak releváns méréseket adni biojeleiről. Amennyiben ezt nem végzi el, úgy a készülék fals adatokat közölhet.

Hogyan tudom összekapcsolni a terméket a telefonommal?

Kapcsold be a Bluetooth-t a telefonon, valamint a helyedatokat. FONTOS, ne kattints rá a telefon által felkínált, elérhető eszközök listájára. Töltsd le a megfelelő  Google Play Áruházból vagy Apple Store-ból, a gyárilag mellékelt angol nyelvű utasításban található név alapján, vagy olvassa be a QR kódot telefonjával, a karkötő dobozáról. Telepítsd és ha szükséges, regisztrálj. Engedélyezd az összes hozzáférhetőséget a telefon adataihoz a szinkronizálás miatt. Az alkalmazáson belül keresd meg a csatlakozási lehetőséget. Ha a készüléken megjelenik a pontos idő, már testre szabhatja az alkalmazást és kiválaszthatja, miről szeretnél értesítést (Notification) kapni. Valamint elindíthatod méréseket (Measurement), beállíthatod a céljaidat (Goals) és személyes adatait.

Hogyan tudom beállítani az idő és dátumot?

Az alkalmazás összekapcsolása után a dátum és idő automatikusan beállításra kerül.

Kompatibilis Android telefonokkal?

Okosóráink és okoskarkötőink 100% kompatibilisek minden Android telefonnal. Minimális rendszer követelmény: Android 4.3+
(egyes típusoknál ennél újabb, de ezek jelölve vannak a termék adatlapján a “Paraméterek” fülön)

Kompatibilis iOS telefonokkal?

Okoskarkötőink 100%kompatibilisek iOS telefonokkal.
Okosóráink esetében 4 funkció (kameravezérlés, elvesztésgátló, értesítések szinkronizálása, telefonkönyv szinkronizálása) kivételével minden funkció kompatibilis. Minimális rendszer követelmény: iOS 7.0+

Magyar nyelvűek az okosórák?

Igen, okosóráink rendelkeznek magyar nyelvű menüvel – nagyon kevés modell kivételével, ezeket jelöljük a termékek adatlapján.

Magyar nyelvűek az okoskarkötők?

Okoskarkötőink navigációi nincsenek nyelvesítve, menüjében számokat, ikonokat és mértékegységeket talál (km, Kcal, Hgmm stb.), melyek nagyon beszédesek.

Az alkalmazások magyar nyelvűek?

Az alkalmazások egy része magyarosított. Vannak alkalmazások, amik sajnos csak angol nyelven érhetőek el, de minden készüléknél fel van tüntetve az alkalmazás és annak nyelve.

Bővíthető memóriakártyával?

Okosóráink bővíthetőek micro SD memóriakártyával (TF Card), max. 32GB-ig. Okoskarkötőink és sport okosóráink nem bővíthetőek.

Hogyan tudom a SIM kártyát behelyezni az okosórába?

Okosóráink rendelkeznek SIM kártya foglalattal. Ehhez el kell távolítani a hátlapot, ki kell venni az akkumulátort, majd behelyezni a SIM slot-ba. Ehhez kapcsolódó részletes információt megtalálja a használati útmutatóban.

Milyen SIM kártya használható az okosórákban?

Az okosórákkal micro SIM kártyával kompatibilisek.

Az okoskarkötőbe behelyezhető SIM- és memóiakártya?

Nem, okoskarkötőink nem rendelkeznek SIM- és memóiakártya foglalattal.

Kapok a termékhez magyar nyelvű használati útmutatót?

Nem, de cserébe elérhetővé tettük az online verziójukat az oldalon. (Sötétszürke információs mező --> Garancia oszlop --> Letölthető használati útmutatók

Milyen kiegészítőket kapok a termékhez?

Ezekről részletes információt az adott termék adatlapján találsz, de alapból a dobozban van egy karkötő/okosóra modul, szíj és töltőkábel.

Vízállóak a termékek?

A termékek adatlapján találja meg a vízállóságukra vonatkozó IP védettségi tanúsítványt, mely részletesen kitér a vízállóságra.

Mi az az IP tanúsítvány?

Az IP-védettség (International Protection Marking) jelentése Nemzetközi Védettségjelölés. Egy műszaki berendezés áramköreit védő tokozás (készülékház) környezeti behatások elleni védettségét jelzik vele. Az elektromos készülékek burkolatát felhasználási céljától, illetve a felhasználás jellegétől függően szilárdtest és víz behatolás elleni védelemmel látják el. Ezeken a készülékeken fel vannak tüntetve a különböző IP védelmi módok jelképei, illetve az IP védettség fokát jelző két szám. A különböző környezeti behatás elleni védelemre, különféle védettségi fokozatú elektromos eszközöket, készülékeket gyártanak.
A jelzőszámok növekedésével a készülék védettsége is növekszik. A villanyszerelés során mindig figyelembe kell venni az adott helyiség tulajdonságait, és ennek függvényében kell a villanyszerelőnek megválasztani a lámpatestek és szerelvények megfelelő IP védettséget.
Az IP védettségről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/ip-vedettseg

Pulzusmérővel rendelkezik a termék?

A legtöbb termékünk rendelkezik optikai pulzusmérő szenzorral, erről érdeklődjön a termékek adatlapján.

Az okoskarkötőm fals adatokat mér. Mi a teendőm?

Amennyiben pulzus-, vérnyomás- és véroxigénszint mérésre alkalmas okoskarkötőt vásárolt kérjük, hogy a termékhez kapcsolódó alkalmazást feltétlenül töltse le, párosítsa az okoskakötőt telefonjával, ill. adatait feltétlenül adja meg az alkalmazásban (nem, kor, testsúly, magasság), mert a készülék optikai szenzorai csak így tudnak releváns méréseket adni biojeleiről. Amennyiben ezt nem végzi el, úgy a készülék fals adatokat közölhet.

Hogyan tudom beüzemelni a terméket?

A készüléket használatba vétel előtt töltse fel, legalább 2 órán hagyja a töltőn. Töltse le és telepítse a hozzátartozó alkalmazást okos telefonjára. Kövesse a használati útmutatóban található lépéseket és instrukciókat.

Garanciális ügyintézéssel kapcsolatos kérdések

Mennyi a garancia ideje?

Minden általunk forgalmazott termékre 6 hónap termékgaranciát, 30 napos termékcsere garanciát és 14 nap pénz visszafizetési garanciát biztosítunk.
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/garancia

Mire nem terjed ki a garancia?

– Helytelen szállítás, tárolás

– Erőszakos külső behatás, sérülés

– IP védettségnek nem megfelelő használat

– Túlfeszültség okozta rongálódás

– Szakszerűtlen kezelés

– Nedves környezetben való tárolás

– Külső javítás, bővítés, átalakítás

– Természetes elhasználódás
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/garancia

Hogyan tudom regisztrálni a garanciát?

Az alábbi linken tudja regisztrálni a csomagban lévő garancialapot:
https://hellosmart.hu/garancia-ervenyesitese
A termék készhez vételét követően kérjük végezze el a garanciális regisztrációt, ez szükséges a későbbi garanciális ügyintézéshez.

Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?

Garancia érvényesítéséhez küldjön emailt az info@hellosmart.hu email címre, írja le pontosan és részletesen a hibajelenséget, vagy a meghibásodás okát. Kérjük, készítsen néhány fotót a termék(ek)ről, ha módjában áll rövid videót.