Gyakran Ismételt Kérdések
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
A kiválasztott terméket helyezd a kosárba a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával, majd a bevásárló ikonra kattintva eljutsz a pénztár oldalra. Itt add meg számlázási és szállítási adataid és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után kattints a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.
A rendelés menetéről itt olvashatsz bővebben: https://hellosmart.hu/rendeles-menete
Megrendelés leadásakor 4 fizetési opció közül választhatsz:
- Utánvételes fizetés
Közvetlenül a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával - Banki átutalás
Közvetlenül bankszámlánkra is utalhatod megrendelés összegét. A megjegyzés rovatban mindenképpen add meg a megrendelés számát (pl. #12345). Csak az utalás sikeres beérkezése után adjuk át megrendelést futárszolgálatunknak. - Bankkártyás fizetés
Biztonságos bankkártyás fizetési megoldásunkat a K&H Bank fizetési rendszere nyújtja Vásárlóinknak. A bankkártyás fizetésről bővebben itt tudsz tájékozódni. - PayPal
Fizethet PayPal fiókon keresztül is, vagy bankkártyával (VISA, Maestro, MasterCard stb.) is, amennyiben saját PayPal fiókjában regisztráltad bankkártyáját.
A fizetési feltételekről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/fizetesi-opciok/
GLS futárszolgálattal küldjük termékeinket, így választhatsz a házhoz és a GLS csomagpont szállítás között.
Személyes átvételre a 13. kerületben van lehetőség: Visegrádi utca 19.
A szállítási feltételekről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/szallitas
A futárnál és az üzletben is van lehetőség mind készpénzes, mind bankkártyás fizetésre.
Sajnos várni. Viszont, ha felirakozol a termékértesítőre a termék adatlapján, akkor amint készletre kerül, kapsz róla értesítést!
Szólj minél hamarabb, mert elég gyorsak vagyunk rendelésfeldolgozás terén. 🙂 E-mailben az info@hellosmart.hu címen, de mindenképp írd meg a rendelésszámodat (pl. #12345), hogy tudjuk azonosítani a rendelést!
Igen, webshopunkban a feltüntetett árak bruttó árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.
Nem, de van néhány előnye.
Szállítással kapcsolatos kérdések
A kiszállítási idő 1-2 munkanap, gyakran már a rendelést követő napon megérkezik a csomag. Ha ettől eltér a várható kiszállítási idő, mindenképpen értesítünk email-ben vagy telefonon.
24/7 Expressz Futár esetén 24 órán belül.
Csomagpontra 990 Ft, míg ha házhoz szállítást választottál, akkor 1290 Ft, amennyiben utánvétes fizetési módot választottál, annak kezelési költsége 200 Ft.
A kézbesítés várható idejéről e-mail-t és SMS-t is fogsz kapni a GLS-től a szállítást megelőző napon, illetve aznap reggel.A futár két egymást követő nap kísérli meg kiszállítani a csomagot, 8:00-17:00 között.
Igen, ezt a rendelés leadásakor tudod megadni a „Szállítás másik címre” opciónál. Ha hibás címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd, haladéktalanul értesíts minket az info@hellosmart.hu email címen.
A rendelések feldolgozási ideje 24 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az info@hellosmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).
A rendelések feldolgozási ideje 12 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az info@hellosmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).
Igen, SMS-t kap a kézbesítés várható időpontjáról, ill. ha a futár nem találja Önt a címen a megadott telefonszámon keresi Önt.
Igen, ezt email-ben küldjük meg Önnek a rendelés kiszállításának megkezdésekor, melyet a GLS oldalain követhet nyomon:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Másnap a futár újra kézbesíteni a csomagot – összesen kétszeri próbálkozást tesz a csomag kézbesítésére.
Igen, kérjük, hogy a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” rovatba írja be a dátumot, amikor át szeretné venni a csomagot.
Persze! A 13. kerületben van a boltunk: Visegrádi utca 19.
Visszaigazoló email-ben jelezzük, hogy elkezdtük feldolgozni a rendelést és SMS-ben, amikor jöhetsz érte.
Igen, van, költségét tartalmazza a szállítási díj.
Nincs, költségét tartalmazza a szállítási díj.
Postai szállításra és kézbesítésre nincs lehetőség.
A kiszállítás csak hétköznapokon 08-17:00 óra között történik.
Termékekkel kapcsolatos kérdések
Minden csomaghoz mellékelünk alkalmazáskártyát névvel, QR-kóddal – ha ez valahogy kimarad, érdemes fellapozni a termék dobozában található használatit, mert a QR-kód mellett feltüntetik ott is az alkalmazás nevét.
Felhívjuk figyelmét, hogy mivel az adott alkalmazásokat nem mi fejlesztettük és készítettük, így azok működését nem tudjuk garantálni az adott készüléken – csak termékeinkre tudunk garanciát és szavatosságot vállalni. Amennyiben gondja van az alkalmazással, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a fejlesztővel.
Természetesen használható alkalmazás összekapcsolása nélkül is, számos funkció működik alkalmazás nélkül is (fényképező, naptár, számológép, lépésszámláló, alvásmonitor, dátum/idő stb.), de számos funkció (értesítések, hívás, SMS stb.) nem működik, így nem ajánljuk, hogy alkalmazás összekapcsolása nélkül használja.
iOS platform esetén nincs alkalmazás, ebben az esetben bluetooth kapcsolaton keresztül tud kapcsolatot létrehozni az okosóra és telefonja között.
Használható, de egyáltalán nem ajánljuk. Amennyiben pulzus-, vérnyomás- és véroxigénszint mérésre alkalmas okoskarkötőt vásárolt kérjük, hogy a termékhez kapcsolódó alkalmazást feltétlenül töltse le, párosítsa az okoskakötőt telefonjával, ill. adatait feltétlenül adja meg az alkalmazásban (nem, kor, testsúly, magasság), mert a készülék optikai szenzorai csak így tudnak releváns méréseket adni biojeleiről. Amennyiben ezt nem végzi el, úgy a készülék fals adatokat közölhet.
Kapcsold be a Bluetooth-t a telefonon, valamint a helyedatokat. FONTOS, ne kattints rá a telefon által felkínált, elérhető eszközök listájára. Töltsd le a megfelelő Google Play Áruházból vagy Apple Store-ból, a gyárilag mellékelt angol nyelvű utasításban található név alapján, vagy olvassa be a QR kódot telefonjával, a karkötő dobozáról. Telepítsd és ha szükséges, regisztrálj. Engedélyezd az összes hozzáférhetőséget a telefon adataihoz a szinkronizálás miatt. Az alkalmazáson belül keresd meg a csatlakozási lehetőséget. Ha a készüléken megjelenik a pontos idő, már testre szabhatja az alkalmazást és kiválaszthatja, miről szeretnél értesítést (Notification) kapni. Valamint elindíthatod méréseket (Measurement), beállíthatod a céljaidat (Goals) és személyes adatait.
Az alkalmazás összekapcsolása után a dátum és idő automatikusan beállításra kerül.
Okosóráink és okoskarkötőink 100% kompatibilisek minden Android telefonnal. Minimális rendszer követelmény: Android 4.3+
(egyes típusoknál ennél újabb, de ezek jelölve vannak a termék adatlapján a “Paraméterek” fülön)
Okoskarkötőink 100%kompatibilisek iOS telefonokkal.
Okosóráink esetében 4 funkció (kameravezérlés, elvesztésgátló, értesítések szinkronizálása, telefonkönyv szinkronizálása) kivételével minden funkció kompatibilis. Minimális rendszer követelmény: iOS 7.0+
Igen, okosóráink rendelkeznek magyar nyelvű menüvel – nagyon kevés modell kivételével, ezeket jelöljük a termékek adatlapján.
Okoskarkötőink navigációi nincsenek nyelvesítve, menüjében számokat, ikonokat és mértékegységeket talál (km, Kcal, Hgmm stb.), melyek nagyon beszédesek.
Az alkalmazások egy része magyarosított. Vannak alkalmazások, amik sajnos csak angol nyelven érhetőek el, de minden készüléknél fel van tüntetve az alkalmazás és annak nyelve.
Okosóráink bővíthetőek micro SD memóriakártyával (TF Card), max. 32GB-ig. Okoskarkötőink és sport okosóráink nem bővíthetőek.
Okosóráink rendelkeznek SIM kártya foglalattal. Ehhez el kell távolítani a hátlapot, ki kell venni az akkumulátort, majd behelyezni a SIM slot-ba. Ehhez kapcsolódó részletes információt megtalálja a használati útmutatóban.
Az okosórákkal micro SIM kártyával kompatibilisek.
Igen, kártyafüggetlenek.
Nem, okoskarkötőink nem rendelkeznek SIM- és memóiakártya foglalattal.
Nem, de cserébe elérhetővé tettük az online verziójukat az oldalon. (Sötétszürke információs mező --> Garancia oszlop --> Letölthető használati útmutatók
Ezekről részletes információt az adott termék adatlapján találsz, de alapból a dobozban van egy karkötő/okosóra modul, szíj és töltőkábel.
A termékek adatlapján találja meg a vízállóságukra vonatkozó IP védettségi tanúsítványt, mely részletesen kitér a vízállóságra.
Az IP-védettség (International Protection Marking) jelentése Nemzetközi Védettségjelölés. Egy műszaki berendezés áramköreit védő tokozás (készülékház) környezeti behatások elleni védettségét jelzik vele. Az elektromos készülékek burkolatát felhasználási céljától, illetve a felhasználás jellegétől függően szilárdtest és víz behatolás elleni védelemmel látják el. Ezeken a készülékeken fel vannak tüntetve a különböző IP védelmi módok jelképei, illetve az IP védettség fokát jelző két szám. A különböző környezeti behatás elleni védelemre, különféle védettségi fokozatú elektromos eszközöket, készülékeket gyártanak.
A jelzőszámok növekedésével a készülék védettsége is növekszik. A villanyszerelés során mindig figyelembe kell venni az adott helyiség tulajdonságait, és ennek függvényében kell a villanyszerelőnek megválasztani a lámpatestek és szerelvények megfelelő IP védettséget.
Az IP védettségről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/ip-vedettseg
A legtöbb termékünk rendelkezik optikai pulzusmérő szenzorral, erről érdeklődjön a termékek adatlapján.
Amennyiben pulzus-, vérnyomás- és véroxigénszint mérésre alkalmas okoskarkötőt vásárolt kérjük, hogy a termékhez kapcsolódó alkalmazást feltétlenül töltse le, párosítsa az okoskakötőt telefonjával, ill. adatait feltétlenül adja meg az alkalmazásban (nem, kor, testsúly, magasság), mert a készülék optikai szenzorai csak így tudnak releváns méréseket adni biojeleiről. Amennyiben ezt nem végzi el, úgy a készülék fals adatokat közölhet.
A készülékek nem orvosi mérőeszközök. Az orvosi felkaros és csuklós vérnyomásmérő között is eltérések tapasztalhatók. A készülékek csuklós vérnyomásmérővel lettek összehasonlítva és akkor tapasztaltunk 5-7 százalékos eltérést.
A beállításnál fontos, hogy a termékhez tartozó alkalmazásban minden személyes adat pontosan legyen beállítva. Az első 2-3 napban az óra kalibrálja magát, ilyenkor csak az az illető viselje, aki hordani fogja, mivel ahhoz fog kalkulálni a termék. A méréseknél fontos, hogy nyugalmi állapotban, ülő helyzetben legyenek elvégezve úgy, hogy a csukló szívvel egymagasságban helyezkedik el és a szenzor a csukló belső felével érintkezik.
Ami fontos, hogy nem orvosi mérőeszköz, ezáltal a kiugró értékeket nem fogja tudni akkora pontossággal kimutatni.
A készüléket használatba vétel előtt töltse fel, legalább 2 órán hagyja a töltőn. Töltse le és telepítse a hozzátartozó alkalmazást okos telefonjára. Kövesse a használati útmutatóban található lépéseket és instrukciókat.
Garanciális ügyintézéssel kapcsolatos kérdések
Minden általunk forgalmazott termékre 6 hónap termékgaranciát, 30 napos termékcsere garanciát és 14 nap pénz visszafizetési garanciát biztosítunk.
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/garancia
– Helytelen szállítás, tárolás
– Erőszakos külső behatás, sérülés
– IP védettségnek nem megfelelő használat
– Túlfeszültség okozta rongálódás
– Szakszerűtlen kezelés
– Nedves környezetben való tárolás
– Külső javítás, bővítés, átalakítás
– Természetes elhasználódás
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/garancia
Az alábbi linken tudja regisztrálni a csomagban lévő garancialapot:
https://hellosmart.hu/garancia-ervenyesitese
A termék készhez vételét követően kérjük végezze el a garanciális regisztrációt, ez szükséges a későbbi garanciális ügyintézéshez.
Garancia érvényesítéséhez küldjön emailt az info@hellosmart.hu email címre, írja le pontosan és részletesen a hibajelenséget, vagy a meghibásodás okát. Kérjük, készítsen néhány fotót a termék(ek)ről, ha módjában áll rövid videót.