Ügyfélszolgálat: +36 20 481 1386     |     Átvételi üzletünkben

Szállítás: 990 Ft | 20.000 Ft felett ingyenes!

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok rendelni?

A kiválasztott terméket helyezze a kosárba a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával, majd a bevásárló ikonra kattintva eljut a pénztár oldalra. Itt adja meg számlázási és szállítási adatait és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után kattintson a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.
A rendelés menetéről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/rendeles-menete

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Megrendelés leadásakor 3 fizetési opció közül választhat:

  • Utánvételes fizetés
    Közvetlenül a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával
  • Banki átutalás
    Közvetlenül bankszámlánkra is utalhatja megrendelésének összegét. A megjegyzés rovatban mindenképpen adja meg a megrendelés számát (pl. #12345). Csak az utalás sikeres beérkezése után adjuk át megrendelését futárszolgálatunknak.
  • Bankkártyás fizetés
    Biztonságos bankkártyás fizetési megoldásunkat a K&H Bank fizetési rendszere nyújtja Vásárlóinknak. A bankkártyás fizetésről bővebben itt tudsz tájékozódni.
  • PayPal
    Fizethet PayPal fiókon keresztül is, vagy bankkártyával (VISA, Maestro, MasterCard stb.) is, amennyiben saját PayPal fiókjában regisztrálta bankkártyáját.

A fizetési feltételekről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/fizetesi-opciok

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

GLS futárszolgálattal küldjük termékeinket. Személyes átvételre a XIII. kerületi (Radnóti Miklós u. 21/B) átvételi pontunkon van díjmentes lehetőség.
A szállítási feltételekről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/szallitas

Utánvétes fizetéssel tudok rendelni?

Igen, a futárnál tud fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

A termék, amit szeretnék nincs készleten. Mi a teendőm?

A készleten nem lévő termékek adatlapján fel tud iratkozni termékértesítésre. Amint készleten lesz értesítést kap az elérhetőségéről. A készleten nem lévő termékek beszerzési ideje kb. 1-2 hét.

Rosszul adtam meg az számlázási adataimat. Mi a teendőm?

Kérjük, amint a hibát észlelte, értesítsen minket az info@hellosmart.hu email címen a helyesbítésről és mi javítjuk a számlát. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).

A termékek ára tartalmazza az ÁFÁ-t?

Igen, webshopunkban a feltüntetett árak bruttó árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem szükséges, rendelését le tudja adni regisztráció és fiók létrehozása nélkül.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyi idő a kiszállítás?

A kiszállítási idő 1-2 munkanap, gyakran már a rendelést követő napon megérkezik a csomag. Ha ettől eltér a várható kiszállítási idő, mindenképpen értesítjük email-ben vagy telefonon.
Expressz Futár esetén max. 5 óra (minden hétköznap 20:00-ig bezárólag).

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás ára 990 Ft.

Hogyan és mikor történik a kiszállítás?

Miután átadtuk a futárszolgálatnak csomagját, Ön kap egy email-t és egy SMS-t a csomag érkezéséről és a kézbesítés várható időpontjáról. A futár kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, így az első alkalommal nem tartózkodik a megadott címen, másnap újra megpróbálja. A kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 között történik.

Lehetséges a számlázási címtől eltérő címet megadni?

Persze, erre szolgál a “Szállítás másik címre” rubrika. Ha hibás címet adott meg, vagy módosítani szeretné, kérjük, haladéktalanul értesítsen minket az info@hellosmart.hu email címen.

Már leadtam rendelésem, de módosítani szeretném szállítási címet. Mi a teendőm?

A rendelések feldolgozási ideje 12 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az info@hellosmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).

Értesít a futár kiszállításkor?

Igen, SMS-t kap a kézbesítés várható időpontjáról, ill. ha a futár nem találja Önt a címen a megadott telefonszámon keresi Önt.

Van csomagkövetés?

Igen, ezt email-ben küldjük meg Önnek a rendelés kiszállításának megkezdésekor, melyet a GLS oldalain követhet nyomon:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendőm?

Másnap a futár újra kézbesíteni a csomagot – összesen kétszeri próbálkozást tesz a csomag kézbesítésére.

Lehet későbbi kiszállítást kérni?

Igen, kérjük, hogy a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” rovatba írja be a dátumot, amikor át szeretné venni a csomagot.

Át tudom venni üzletben a megrendelésemet?

Igen, van lehetőség személyes átvételre XIII. kerület átvételi pontunkon. Címünk: 1137 Budapest, Radnóti Miklós u. 21/B (nem a társasház, mellette, a szürke fém ajtó, felette HelloSmart tábla)

Rendeléskor „Átvétel üzletben” opciót jelöltem meg. Mi a teendőm?

Megvárni a visszaigazoló email-t, vagy SMS-t, hogy átvehető a rendelés. Ez lehet már aznap megtörténik, de másnap mindenképp.

Van csomagbiztosítás?

Igen, van, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Van csomagolási díj?

Nincs, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Lehetséges postai kézbesítés?

Nem.

Fizethetek bankkártyával a futárnál?

Igen.

Fizethetek készpénzzel az átvételi ponton?

Igen és nagyon boldogok leszünk, ha apróval, vagy pontosan tud fizetni. 🙂

Fizethetek bankkártyával az átvételi ponton?

Igen.

Hétvégén is van kiszállítás?

A kiszállítás csak munkanapokon 08-17:00 óra között történik, ha ez olykor szombatra esik, akkor igen.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Milyen alkalmazást használjak?

Minden okosórához és okoskarkötőhöz más-más alkalmazás tartozik. A termék dobozában található használatiban mindig meg van adva, melyikre van szükség (általában QR kóddal, de szinte mindig ki is van írva a neve).

Sajnos az adott alkalmazásokat nem mi fejlesztettük és készítettük, így azok működését nem tudjuk garantálni az adott készüléken – csak termékeinkre tudunk garanciát és szavatosságot vállalni. Amennyiben gondja van az alkalmazással, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a fejlesztővel.

Az okosóra használható alkalmazás nélkül?

Természetesen használható alkalmazás összekapcsolása nélkül is, számos funkció működik alkalmazás nélkül is (fényképező, naptár, számológép, lépésszámláló, alvásmonitor, dátum/idő stb.), de számos funkció (értesítések, hívás, SMS stb.) nem működik, így nem ajánljuk, hogy alkalmazás összekapcsolása nélkül használja.
iOS platform esetén nincs alkalmazás, ebben az esetben bluetooth kapcsolaton keresztül tud kapcsolatot létrehozni az okosóra és telefonja között.

Az okoskarkötő használható alkalmazás nélkül?

Nem. Érdemben nem.

Hogyan tudom összekapcsolni a terméket a telefonommal?

Kapcsolja be a Bluetooth-t a telefonon és tegye elérhetővé. Töltse le az alkalmazást* a telefonjára a Google Play Áruházból vagy iOS esetén Apple Store-ból, a gyárilag mellékelt angol nyelvű utasításban található név alapján, vagy olvassa be a QR kódot telefonjával, a karkötő dobozáról vagy a gyári utasításból, vagy a mellékelt alkalmazás kártyáról olvassa be telefonjával a QR kódot. Telepítse az alkalmazást. Amennyiben szükséges, regisztráljon be a fiókjába. Engedélyezze az összes hozzáférhetőséget a telefon adataihoz a szinkronizálás miatt. Az alkalmazáson belül keresse meg a Search/Connect/Link Braclet/Band/Device menüt és keresse meg a karkötőt. Most már testre szabhatja az alkalmazásokat és kiválaszthatja, miről szeretne értesítést (Notification) kapni. Valamint elindíthatja méréseket (Measurement), beállíthatja a céljait (Goals) és személyes adatait.

Hogyan tudom beállítani az idő és dátumot?

Az alkalmazás összekapcsolása után a dátum és idő automatikusan beállításra kerül.

Kompatibilis Android telefonokkal?

Okosóráink és okoskarkötőink 100% kompatibilisek minden Android telefonnal. Minimális rendszer követelmény: Android 4.3+
(egyes típusoknál ennél újabb, de ezek jelölve vannak a termék adatlapján a “Paraméterek” fülön)

Kompatibilis iOS telefonokkal?

Okoskarkötőink 100%kompatibilisek iOS telefonokkal.
Okosóráink esetében 4 funkció (kameravezérlés, elvesztésgátló, értesítések szinkronizálása, telefonkönyv szinkronizálása) kivételével minden funkció kompatibilis. Minimális rendszer követelmény: iOS 7.0+

Magyar nyelvűek az okosórák?

Igen.

Magyar nyelvűek az okoskarkötők?

Okoskarkötőink főleg piktogramokkal kommunikálnak, vagy számokat, ikonokat és mértékegységeket talál (km, Kcal, Hgmm stb.), melyek nagyon beszédesek.

Az alkalmazások magyar nyelvűek?

Változó, kevesebb a magyar nyelvű: WearHealth, JYouPro, Warfit2.0, VeryFit. Minden más alkalmazás angol.

Bővíthető memóriakártyával?

Okosóráink bővíthetőek micro SD memóriakártyával (TF Card), max. 32GB-ig. Okoskarkötőink és sport okosóráink nem bővíthetőek.

Hogyan tudom a SIM kártyát behelyezni az okosórába?

Okosóráink rendelkeznek SIM kártya foglalattal. Ehhez el kell távolítani a hátlapot, ki kell venni az akkumulátort, majd behelyezni a SIM slot-ba. Ehhez kapcsolódó részletes információt megtalálja a használati útmutatóban.

Milyen SIM kártya használható az okosórákban?

Az okosórákkal micro SIM kártyával kompatibilisek.

A SIM kártyás okosórák kártyafüggetlenek?

Igen, kártyafüggetlenek.

Az okoskarkötőbe behelyezhető SIM- és memóiakártya?

Nem, okoskarkötőink nem rendelkeznek SIM- és memóiakártya foglalattal.

Kapok a termékhez magyar nyelvű használati útmutatót?

Egyelőre igen, 2020 második felében szeretnénk kicsit zöldebbek lenni és inkább letölthető használati útmutatókban gondolkodunk, de igen, van használati magyar nyelven.

Milyen kiegészítőket kapok a termékhez?

Ami értelemszerűen minden termék esetében jár: okosóra/okoskarkötő modul, szíj, töltő és használati útmutató. Minden termékünk dobozos.

Vízállóak a termékek?

A termékek adatlapján találja meg a vízállóságukra vonatkozó IP védettségi tanúsítványt, mely részletesen kitér a vízállóságra.

Mi az az IP tanúsítvány?

Az IP védettségről itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/ip-vedettseg-es-tanusitvanyok

Pulzusmérővel rendelkezik a termék?

Ha igen, azt feltüntetjük a termék adatlapján.

Az okoskarkötőm fals adatokat mér. Mi a teendőm?

Amennyiben pulzus-, vérnyomás- és véroxigénszint mérésre alkalmas okoskarkötőt vásárolt kérjük, hogy a termékhez kapcsolódó alkalmazást feltétlenül töltse le, párosítsa az okoskakötőt telefonjával, ill. adatait feltétlenül adja meg az alkalmazásban (nem, kor, testsúly, magasság), mert a készülék optikai szenzorai csak így tudnak releváns méréseket adni biojeleiről. Amennyiben ezt nem végzi el, úgy a készülék fals adatokat közölhet.

Hogyan tudom beüzemelni a terméket?

A készüléket használatba vétel előtt töltse fel, legalább 2 órán hagyja a töltőn. Töltse le és telepítse a hozzátartozó alkalmazást okos telefonjára. Kövesse a használati útmutatóban található lépéseket és instrukciókat.

Garanciális ügyintézéssel kapcsolatos kérdések

Mennyi a garancia ideje?

Minden általunk forgalmazott termékre 6 hónap termékgaranciát, 30 napos termékcsere garanciát és 14 nap pénz visszafizetési garanciát biztosítunk.
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/garancia

Mire nem terjed ki a garancia?

  1. – Helytelen szállítás, tárolás

– Erőszakos külső behatás, sérülés

– IP védettségnek nem megfelelő használat

– Túlfeszültség okozta rongálódás

– Szakszerűtlen kezelés

– Nedves környezetben való tárolás

– Külső javítás, bővítés, átalakítás

– Természetes elhasználódás
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://hellosmart.hu/garancia

Hogyan tudom regisztrálni a garanciát?

Az alábbi linken tudja regisztrálni a csomagban lévő garancialapot:
https://hellosmart.hu/garancia-ervenyesitese
A termék készhez vételét követően kérjük végezze el a garanciális regisztrációt, ez szükséges a későbbi garanciális ügyintézéshez.

Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?

Itt részletesen leírtuk.

Bezár

Kosár

Nincsenek termékek a kosárban.